Van Kaapstad naar Amsterdam

6 oktober 2014 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Zo, de laatste loodjes van deze vakantie; we zitten nu op het vliegveld van Kaapstad.  De huurauto is weer ingeleverd en we hebben in totaal 5745 kilometer gereden. Dat klinkt misschien veel en dat is het ook we maar we zouden de reis zo weer willen maken.  We hebben erg van de reis genoten. Wat is Zuid Afrika toch een divers land.

Vandaag zijn we eerst nog even naar een strandje geweest om een beetje te relaxen. Daarna zijn we doorgereden naar de Waterfront voor de laatste inkopen en zijn uiteindelijk doorgereden naar het vliegveld. Het weer betrok namelijk binnen een uur dermate dat de Tafelberg niet meer te zien was en het koelde dus ook behoorlijk af.

We zijn al ingecheckt  en als het goed is vertrekt het vliegtuig om 23.25 uur. Dus we hebben nog alle tijd om een beetje rond te wandelen .

Het vliegtuig waarmee we terugvliegen i tot op de laatste stoel bezet. Dat wordt dus niet languit op een rij stoelen........

We hopen morgen omstreeks 11.00 uur weer voet op Nederlandse bodem te zetten. We hebben namelijk een langere vlucht dan op de heenreis omdat we vanuit Kaapstad vertrekken.

We willen alle lezers bedanken voor hun interesse in onze reis en de leuke reacties die we hebben ontvangen.

1. Bep en Fred:
    6 oktober 2014
    Lief broertje en schoonzussie,
    Helaas zit jullie vakantie er bijna weer op maar naar huis gaan is ook altijd weer leuk. Kinderen en kleinkind die jullie vol ongeduld opwachten. zussie die reikhalzend uitkijkt naar jullie veilige thuiskomst. We wensen jullie een fijne vlucht toe en horen binnenkort dan weer van elkaar. Dikke kus van ons.
  2. Karin en Miro:
    6 oktober 2014
    Hallo luitjes,

We wensen jullie een hele goede reis terug en hebben genoten van de mooie foto's en verhalen.

X ons