Naam:
harryendineke.reislogger.nl
Reisverhalen:
Foto’s:

Over ons

Dineke en ik vinden reizen erg leuk.

Je komt van een reis altijd rijker terug........ is een uitspraak die uitstekend bij ons past.

We zitten nog boordevol (reisplannen) en willen graag onze reizen en avonturen met jullie delen.

Over onze reis

We vertrekken op 22 februari 2016voor een camperreis naar Zuid-Afrika. Vanuit Johannesburg reizen we via Botswana en Zambia naar Namibië en vertrekken op 14 februari 2016 vanuit Windhoek weer naar Schiphol.

Uiteraard hopen we mooie dingen te zien, interessante mensen te ontmoeten en........ weer rijker terug te komen.

We willen jullie graag mee laten genieten van de dingen die we tijdens deze vakantie gaan beleven.

Vandaar deze reisblog waarvan we hopen dat jullie die met plezier zullen lezen.

Bezochte landen

Wij hebben 36 landen (15%) bezocht:

België, Canada, Cyprus, Duitsland, Frankrijk, Gambia, Gibraltar, Griekenland, Ierland, IJsland, Indonesië, Italië, Kroatië, Liechtenstein, Luxemburg, Mexico, Monaco, Namibië, Nederland, Nederlandse Antillen, Oostenrijk, Portugal, San Marino, Senegal, Slovenië, Spanje, Sri Lanka, Swaziland, Thailand, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zuid-Afrika, Zweden, Zwitserland.