Van Moremi National Park naar Maun

31 januari 2016 - Windhoek, Namibië

Ranger Cookes heeft ons met zijn auto naar het vliegveld in Maun gebracht. Het eerste gedeelte heeft Harry in zijn auto gereden en de ranger in de safaritruck omdat de ranger bang was om vast te komen te zitten vanwege de diepe plassen. Hij wilde in ieder geval met twee auto's rijden. Zo zwaar was het terrein dus wel!
Tijdens de lange rit naar het vliegveld vertelde de ranger dat het maar een haartje had gescheeld of ze hadden ons niet gevonden. Het was omdat we zo hard naar de rangers hadden gefloten en dat ze dit dus gehoord hebben.
Op Harry's vraag waarom ze niet op de coördinaten hadden gezocht, want die had Harry immers doorgegeven, was het antwoord heel simpel: ze hadden geen GPS...........tja........
Vanmiddag hebben we op een terrasje in Maun nog iets gedronken en zijn daarna op het vliegtuig gestapt richting Windhoek.
We zitten nu op het vliegveld van Windhoek in afwachting van de volgende vlucht naar Frankfurt en van daaruit door naar Amsterdam.
Als alles een beetje meezit, hopen we morgen even na het middaguur thuis te zijn.

1. Jan en Marly:
    31 januari 2016
    Tsjonge jonge...wat een hachelijk avontuur!!! Wij kregen er kippenvel van! Maar...wat dapper om te beslissen om deze vakantie af te breken...hoe jammer ook!!! Nu hopen we alleen nog maar dat jullie gezond en wel weer terugkeren in het Grunnengse!!! En dat jullie geen rare enge ziektes of wat dan ook maar onder de leden hebben! Goeie reis...
    Keep calm!!! groet van mij en Jan
  2. Hans en ellie:
    31 januari 2016
    jammer dat jullie vakantie op zo,n manier eindigt , maar we kunnen ons voorstell en dat de schrik er in zit en de grootste aardigheid eraf is. we hopen dat jullie verder een goede reis hebben en er geen rare dingen meer achterweg komen.tot hoor groetjes.
  3. Bep en Fred:
    31 januari 2016
    Sluit me geheel bij de voorgaande reakties aan.
    Liefs van Zussie en Fred
  4. Bep en Fred:
    Knuffie van Moe.
    En nu rap naar huis.
  5. Sandra en Michel:
    1 februari 2016
    Ben blij dat het avontuur toch goed is afgelopen. Tot vanmiddag!! Xx
  6. Gerard en Loes:
    1 februari 2016
    Hoi Harry en Dineke. Verschrikkelijk, wat moeten jullie in doodsangst hebben gezeten. Fijn om jullie gauw weer veilig in stad te zien. Liefs vanui zonnig Lanzarote. G & L
  7. Arjan en Tine:
    1 februari 2016
    Ooh wat jammer is dit. Zie het voor me:wat een nacht hebben jullie daar beleefd...goede beslissing en wel thuis!
    Groetjes vanaf Bonaire.