Van Groningen naar Hoofddorp

12 september 2014 - Hoofddorp, Nederland

Vandaag hebben we best nog een drukke dag gehad. Er waren nog allerlei klusjes die op het laatste moment gedaan moesten worden. De vraag werpt zich dan ook op waarom we dat soort zaken niet beter plannen maar niets menselijks is ons vreemd, zullen we maar zeggen.

Afgelopen week hebben we besloten dat we een hotelovernachting zouden nemen van vrijdag, 12 september op 13 september. De reden hiervoor o.a. was dat we anders zaterdagochtend wel heel erg vroeg met de trein naar Schiphol zouden moeten. Daarbij kwam ook nog eens dat de NS werkzaamheden aan het spoor zou verrichten waardoor we ook nog eens en stuk met de bus zouden moeten reizen. Nou, voor deze optie hebben we vriendelijk maar resoluut bedankt.

Gelukkig was onze dochter Karin en onze kleindochter Nicole van bijna twee jaar oud bereid om ons naar het hoofdstation in Groningen te brengen.

Nou, het afscheid van onze dochter maar met name het afscheid van onze kleindochter was best heavy hoor! Toen Nicole samen met haar moeder wegreed, zwaaide ze alsof haar leven er van af hing. Erg aandoenlijk!

En nu zitten we, na een relaxte treinreis heerlijk met z'n tweeën op een knus hotelkamertje in het Bastion hotel in Hoofddorp. Alles was door het hotel keurig geregeld. We zijn eerst met de trein naar Schiphol gereisd en daarna per shuttlebus naar het hotel.  Morgen gaan we weer met de shuttlebus van het hotel naar Schiphol. Wat en goed begin van deze vakantie!

1. Arjan en Tine:
    12 september 2014
    Ha.... goede keuze.... slaap lekker en goede reis!
  2. Pap en mam:
    13 september 2014
    hoop dat jullie goed geslapen hebben , en gaat het weer wat beter Dien ?nu een goede reis gewenst door Pap en Mam
  3. Gerard en Loes:
    13 september 2014
    Een goed begin, luitjes! Goede, relaxte vlucht gewenst!
  4. Jan en Marly:
    Goedemorgen vrienden,
    Ik had net al een whatsappje naar je toe gestuurd Dineke! Ik(lees we) hoop dat je opgeknapt bent en er geen hinder tijdens het reizen ervan ondervindt!
    Een goeie keuze lijkt me...zo'n overnachting!!!
    En tja afscheid nemen van je geliefden...vertel mij wat!!!
    Goeie reis en vergeet niet te GENIETEN!!!